Over ons
Wij bij Astorja geloven dat het juiste speelgoed meehelpt aan een goede ontwikkeling van je kind. Wij kiezen daarom zorgvuldig ons speelgoed uit zodat dit bijdraagt aan een goede en gezonde ontwikkeling van jouw kindje.
Bekijk hier onze meest voorkomende vragen. Als jouw vraag er niet tussen staat, neem dan contact op met onze klantenservice via info@astorja.nl
Bestelling en levering
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Onze producten worden rechtstreeks vanuit de leverancier verzonden voor de beste prijs-kwaliteitverhouding. Dit bespaart op kosten en CO2-uitstoot. Bestellingen worden binnen 24 uur verwerkt en de levertijd is gemiddeld 5-12 dagen. Ben je benieuwd wanneer jouw pakketje geleverd wordt? Vraag dan de status van jouw bestelling op via onze bestelling volgen pagina.
De levertijd die verwacht werd is voorbij, waar blijft mijn bestelling?
In de meeste gevallen worden bestellingen binnen de verwachte levertijd geleverd, namelijk in 99% van de gevallen. Het kan echter incidenteel voorkomen dat er vertraging optreedt in het leveringsproces. Om de status van je bestelling te controleren, kun je gebruikmaken van onze bestelling volgen pagina. Als je na 3 dagen na de verwachte levertijd nog steeds geen ontvangst hebt, neem dan contact met ons op via het contactformulier.
Er ontbreken producten in mijn bestelling, hoe kan dat?
Omdat we met verschillende leveranciers werken, kan het voorkomen dat sommige producten afzonderlijk van elkaar worden verzonden. Als dit het geval is, ontvang je de ontbrekende items doorgaans na 2-3 dagen.
Excuses voor het eventuele ongemak.
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten voor jouw bestelling zijn €4,95. Vanaf een bestelwaarde van €25.- nemen wij de verzendkosten op onze rekening en zijn deze voor jou GRATIS.
Betaling
Op welke manieren kan ik betalen?
Onze betaalmogelijkheden zijn: Ideal, Apple pay, Google pay, Creditcard (Visa, MasterCard) en Sofort(Belgie). Momenteel zijn we druk bezig meer betalingsmogelijkheden toe te voegen.
Zijn betalingen veilig?
Op onze website zijn alle betalingsmogelijkheden versleuteld en gegarandeerd in overeenstemming met de huidige regelgeving. Dit betekent dat je betaling altijd veilig is bij ons.
Ruilen en retouren
Ik ben niet tevreden over mijn bestelling, is het mogelijk om deze terug te sturen?
Ja, je kunt iedere bestelling binnen 14 dagen aan ons retourneren. De retourkosten zijn hierbij voor de koper. Om dit in gang te zetten kun je contact met ons opnemen via onze contactpagina.
Ik wil een artikel retourneren, wat moet ik doen?
Als je niet tevreden bent over je bestelling, kun je deze binnen 14 dagen na ontvangst ruilen of retourneren. Zorg ervoor dat de producten in de originele staat zijn en voorzien zijn van labels en etiketten. Het product mag geen gebruikssporen bevatten.
Zorg ervoor dat je een Track & Trace code hebt voor de retourzending, omdat jij altijd verantwoordelijk bent voor de verzending. Zodra we de door jou geretourneerde artikelen hebben ontvangen, zorgen we ervoor dat het aankoopbedrag binnen 30 dagen op jouw rekening staat.
Track & Trace
Track & Trace
Je kunt op deze pagina jouw ordernummer invoeren om je pakketje te volgen.
De Track en Trace code geeft geen informatie aan, hoe kan dit?
Vanaf het moment dat jouw pakket wordt afgeleverd bij het postbedrijf, is de Track en Trace informatie beschikbaar. Houd er rekening mee dat er soms enige tijd kan verstrijken voordat de informatie beschikbaar is.